Jaka przyszłość czeka outdoor?Jaka przyszłość czeka outdoor?Jaka przyszłość czeka outdoor?Jaka przyszłość czeka outdoor?
Przyszłością jest zaawansowana interaktywność (źr. Apolosophy)

Jaka przyszłość czeka outdoor?

Jaka przyszłość czeka outdoor?
Maciej Olechno

Maciej Olechno

-

new business manager, Paperhat Poland

Maciej Olechno

Maciej Olechno

new business manager
Paperhat Poland

Aby zobaczyć, jakie zmiany w outdoorze i POS czekają nas w przyszłości, wystarczy zwrócić uwagę na niektóre nie tak dawno wdrożone pomysły. Szczególnie te, które wyprzedzały swoje czasy. Teraz czekamy na ich wersje w większej skali i częstotliwości, a także na wyższym poziomie technologicznym.

Co czeka powszechnie stosowane narzędzia marketingu outdoorowego, jak billboardy, materiały POS i nośniki digital signage, w perspektywie kilku, kilkunastu lat? Jaka przyszłość czeka outdoor? Spróbujmy spojrzeć nieco w przyszłość, ale również i… w przeszłość.

To nie futurystyczne wizje, ale wcześniejsze próby i innowacje pozwalają określić, czego możemy się spodziewać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się