Jaka przyszłość czeka outdoor?Jaka przyszłość czeka outdoor?Jaka przyszłość czeka outdoor?Jaka przyszłość czeka outdoor?

Jaka przyszłość czeka outdoor?

Jaka przyszłość czeka outdoor?
Maciej Olechno

Maciej Olechno

-

Maciej Olechno

Maciej Olechno

Aby zobaczyć, jakie zmiany w outdoorze i POS czekają nas w przyszłości, wystarczy zwrócić uwagę na niektóre nie tak dawno wdrożone pomysły. Szczególnie te, które wyprzedzały swoje czasy. Teraz czekamy na ich wersje w większej skali i częstotliwości, a także na wyższym poziomie technologicznym.

Co czeka powszechnie stosowane narzędzia marketingu outdoorowego, jak billboardy, materiały POS i nośniki digital signage, w perspektywie kilku, kilkunastu lat? Spróbujmy spojrzeć nieco w przyszłość, ale również i… w przeszłość.

To nie futurystyczne wizje, ale wcześniejsze próby i innowacje pozwalają określić, czego możemy się spodziewać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się