Reklamowe EldoradoReklamowe EldoradoReklamowe EldoradoReklamowe Eldorado

Reklamowe Eldorado

Reklamowe Eldorado
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Nowy Jork, Paryż, Londyn, Berlin. Ciekawe akcje experiential i ambient marketingu kierowane są zwykle do mieszkańców Stanów Zjednoczonych i Europy. Ale agencje reklamowe już od jakiegoś czasu otwierają się na nowe możliwości. Następna w kolejce jest Ameryka Południowa.

Wraz z rozwojem globalnej wioski i coraz lepszą komunikacją agencje mogą popisywać się kreatywnością w dowolnym zakątku świata, by zadziwiać odbiorców ze wszystkich rynków. Charakterystyczny klimat Ameryki Łacińskiej sprzyja nowym, nieszablonowym rozwiązaniom i realizacji niespotykanych dotychczas pomysłów.

Marka słodyczy Kit Kat w ramach silnej promocji w Kolumbii we współpracy z JCDecaux postawiła na outdoor w kreatywnej odmianie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się