Jak zwiększyć konwersję – case study SEO na przykładzie Weltbild.plJak zwiększyć konwersję – case study SEO na przykładzie Weltbild.plJak zwiększyć konwersję – case study SEO na przykładzie Weltbild.plJak zwiększyć konwersję – case study SEO na przykładzie Weltbild.pl
To nie dzieje się od ręki (fot. momius/Fotolia)

Jak zwiększyć konwersję – case study SEO na przykładzie Weltbild.pl

Jak zwiększyć konwersję – case study SEO na przykładzie Weltbild.pl
Semahead

Semahead

-

Czy dzięki działaniom SEO sklep internetowy może zwiększyć swoją sprzedaż w jednej kategorii o 600% w stosunku do roku poprzedniego? Ubiegłoroczna kampania księgarni Weltbild w Polsce jest jednym z przykładów dowodzących, że to możliwe.

Każdego roku coraz więcej osób decyduje na zakup podręczników szkolnych przez Internet. Dla księgarni Weltbild (ponad milion unikalnych użytkowników miesięcznie) podręczniki to istotna kategoria produktowa.

Jednocześnie jej celem było osiągnięcie wyraźnego zwiększenia przychodów z aktywności w wyszukiwarkach w porównaniu z rokiem 2011.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja