Czy PR-owiec powinien wiedzieć wszystko o firmie? Co może się stać, gdy nie otrzyma on wszystkich istotnych informacji? Pisze o tym w felietonie Anna Deręgowska-Watza, managing partner w agencji Planet PR.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Często powtarzam klientom, że powinni mnie traktować jak prawnika. Muszę wiedzieć o wszystkim, co się dzieje w firmie. Bardziej precyzyjnie – o wszystkim, co jest w jakiś sposób istotne (choć tu wkrada się ryzyko oceny, na ile istotne jest określone wydarzenie). Muszę wiedzieć w szczególności o tym wszystkim, co firma chciałaby zamieść pod dywan.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.