Studium przypadku: marketing relacyjny w Renault Kiljańczyk. W artykule opisany został proces wdrożenia systemu CRM - jego założenia, prace przygotowawcze, samo wdrożenie i rezultaty. Przedstawione są zarówno wynikłe w trakcie wdrażania problemy, jak też spodziewane i niespodziewane korzyści wdrożenia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wprowadzenie
Wokół koncepcji CRM narosło wiele nieporozumień. Najczęściej wynikają one z utożsamiania tej koncepcji z narzędziami wykonawczymi na poziomie operacyjnym zarządzania firmą. Koncepcja CRM, a może lepiej marketingu relacyjnego jest filozofią działania firmy, która powinna być planowana na poziomie strategicznym.
Każdy projekt związany z wykorzystaniem koncepcji CRM powinien rozpocząć się od postawienia pytania, czy koncepcja ta pozwoli na zwiększenie wartości firmy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.