Jak chronić dane osobowe w marketingowej machinieJak chronić dane osobowe w marketingowej machinieJak chronić dane osobowe w marketingowej machinieJak chronić dane osobowe w marketingowej machinie
Chcemy gromadzić i przetwarzać dane. Musimy to robić odpowiedzialnie (fot. WavebreakmediaMicro/Fotolia)

Jak chronić dane osobowe w marketingowej machinie

Jak chronić dane osobowe w marketingowej machinie
Adam Myziak

Adam Myziak

-

Adam Myziak

Adam Myziak

Przyszłoroczne unijne rozporządzenie wprowadzi zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Na jakie obszary gromadzenia i przetwarzania danych należy zwrócić uwagę, przygotowując się do tych zmian? Jak podnieść zapewniane przez siebie standardy bezpieczeństwa danych?

Ustawa o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm) obchodzi właśnie 15-lecie obowiązywania. Przez te lata pojęcia zdefiniowane w przepisach ustawy utrwaliły się w świadomości obywateli (osób, których dane dotyczą) oraz przedsiębiorców przetwarzających dane osobowe (administratorów danych).
Ten ustalony porządek ulegnie wkrótce zmianie za sprawą przygotowywanej przez Komisję Europejską rewolucji w przepisach regulujących zasady przetwarzania danych osobowych w krajach członkowskich UE.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się