Jak bezpiecznie motywować pracowników naszych kontrahentów?Jak bezpiecznie motywować pracowników naszych kontrahentów?Jak bezpiecznie motywować pracowników naszych kontrahentów?Jak bezpiecznie motywować pracowników naszych kontrahentów?

Jak bezpiecznie motywować pracowników naszych kontrahentów?

Jak bezpiecznie motywować pracowników naszych kontrahentów?
Zbigniew Okoń

Zbigniew Okoń

-

partner, Kancelaria dLK Korus Okoń

Zbigniew Okoń

Zbigniew Okoń

partner
Kancelaria dLK Korus Okoń

Radca prawny, doktor nauk prawnych, partner w kancelarii dLK Korus Okoń. Specjalizuje się i praktykuje w zakresie prawa własności intelektualnej, prawa komputerowego, zwalczania nieuczciwej konkurencji i reklamy. Autor, współautor i redaktor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących zagadnień prawa autorskiego, prawa własności przemysłowej, nowych technologii i reklamy.

Organizacja programów lojalnościowych czy motywacyjnych kierowanych do pracowników kontrahentów bardzo często wywołuje silne emocje. Programy takie budzą sprzeciw pracodawców, którzy oskarżają organizatora o przekupywanie pracowników i działania sprzeczne z zasadami uczciwej konkurencji.

Jakkolwiek prawo w mniejszym stopniu, niż się wydaje, ingeruje w ten obszar działalności marketingowej, warto zasygnalizowany problem uwzględnić przy planowaniu programu i właściwie ułożyć relacje pomiędzy organizatorem, uczestnikami i pracodawcami uczestników.

Nakłanianie pracownika do nienależytego wykonania umowy

Ocena „pracowniczych” programów lojalnościowych powinna być dokonywana przede wszystkim z uwzględnieniem art.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja