Organizacja programów lojalnościowych czy motywacyjnych kierowanych do pracowników kontrahentów bardzo często wywołuje silne emocje. Programy takie budzą sprzeciw pracodawców, którzy oskarżają organizatora o przekupywanie pracowników i działania sprzeczne z zasadami uczciwej konkurencji.Jakkolwiek prawo w mniejszym stopniu, niż się wydaje, ingeruje w ten obszar działalności marketingowej, warto zasygnalizowany problem uwzględnić przy planowaniu programu i właściwie ułożyć relacje pomiędzy organizatorem, uczestnikami i pracodawcami uczestników.
Nakłanianie pracownika do nienależytego wykonania umowy
Ocena „pracowniczych” programów lojalnościowych powinna być dokonywana przede wszystkim z uwzględnieniem art.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.