Jabłko na logo PolskiJabłko na logo PolskiJabłko na logo PolskiJabłko na logo Polski

Jabłko na logo Polski

Jabłko na logo Polski
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zagrajmy w skojarzenia. Szwajcarskie? – Zegarki i sery. Czeskie? – Piwo. Szkocka? – Whisky. Holenderskie? – Tulipany. Francuskie? – Wina. Szwedzka? – Stal. Fińskie? – Telefony Nokia. Polskie? ... Hmm... eee....yyy...

No właśnie. Polacy są niestety często utożsamiani z wódką, a raczej jej nadużywaniem. Zachodni Europejczycy kojarzą nas również z biedą, zacofaniem, bezrobociem, zimnem i obozami koncentracyjnymi. Teraz pewnie do tych skojarzeń dołączy jeszcze wojna w Iraku.

Z drugiej strony wiele narodów kojarzy nas z Janem Pawłem II, Solidarnością, Wałęsą i Chopinem (chociaż Francuzi uważają go za Francuza, być może Jan Paweł II zostanie przez Włochów również uznany za swego, więc pozostanie nam tylko Wałęsa).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja