Internet jest kobietą. W Polsce najczęściej „normaleską”Internet jest kobietą. W Polsce najczęściej „normaleską”Internet jest kobietą. W Polsce najczęściej „normaleską”Internet jest kobietą. W Polsce najczęściej „normaleską”

Internet jest kobietą. W Polsce najczęściej „normaleską”

Internet jest kobietą. W Polsce najczęściej „normaleską”
Internet nie jest wybitnie męskim medium – to wiadomo już od jakiegoś czasu. Dla aż 53 proc. jego użytkowniczek „surfowanie” stanowi najczęściej wybierany sposób spędzania wolnego czasu. Jakie jednak są kobiety spędzające aktywnie czas w Sieci? Jakie wyznają wartości? Czy lubią zakupy?

Na te frapujące marketerów (i nie tylko ich) pytania przynajmniej w pewnym stopniu odpowiada pierwsza w Polsce segmentacja internautek, zawarta w raporcie Gemius „Kobieta w sieci”. W wyniku analizy wyodrębniono pięć grup Polek korzystających z Internetu.

Kryterium wyróżniającym poszczególne grupy są wartości podzielane przez ich reprezentantki, zwyczaje zakupowe, stosunek do zakupów oraz konkursów organizowanych przez producentów, wreszcie cechy demograficzne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja