Informuj i pomagaj. Zyskasz emocje (część 2)Informuj i pomagaj. Zyskasz emocje (część 2)Informuj i pomagaj. Zyskasz emocje (część 2)Informuj i pomagaj. Zyskasz emocje (część 2)

Informuj i pomagaj. Zyskasz emocje (część 2)

Informuj i pomagaj. Zyskasz emocje (część 2)
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Z mediami społecznościowymi mogą flirtować – a dlaczego nie? – również programy lojalnościowe sensu stricto. Najciekawsze projekty z reguły polegają na integracji „realu” z „wirtualem”. Oferowanie aktywnym użytkownikom fan page’a bezpośrednich profitów, np. rabatów czy prezentów, jest wyjściem najprostszym, ale też najdroższym i niekoniecznie najskuteczniejszym – bo dla użytkowników po prostu nudnym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się