Angażować i analizować – social media a budowanie lojalności klientów (część 1)Angażować i analizować – social media a budowanie lojalności klientów (część 1)Angażować i analizować – social media a budowanie lojalności klientów (część 1)Angażować i analizować – social media a budowanie lojalności klientów (część 1)

Angażować i analizować – social media a budowanie lojalności klientów (część 1)

Angażować i analizować – social media a budowanie lojalności klientów (część 1)
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Klienci są nielojalni, a marki przeżywają kryzys zaangażowania. Lekarstwem na te problemy jest, jak zawsze, powrót do emocji i relacji. Tylko gdzie je znajdziemy? W mediach społecznościowych?

Badanie Universal McCann „Wave 5” pokazało, że dla 78% polskich internautów przyłączenie się do internetowej społeczności marki pociąga za sobą lepsze myślenie o niej, dla 75% większą skłonność do zakupu sygnowanych nią produktów, a dla 74% – zwiększoną chęć dzielenia się informacjami o niej ze znajomymi.
 Wyniki te, oparte jedynie na deklaracjach, trzeba traktować z pewną rezerwą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się