Hydraulik czeka z pielęgniarkąHydraulik czeka z pielęgniarkąHydraulik czeka z pielęgniarkąHydraulik czeka z pielęgniarką

Hydraulik czeka z pielęgniarką

Hydraulik czeka z pielęgniarką
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Marketingowym sukcesem można nazwać kampanię promującą nasz kraj we Francji. Akcja przygotowana przez Polską Organizację Turystyczną miała ograniczyć się jedynie do Internetu. Oryginalny pomysł sprawił, że słynny już plakat pokazały znane tytuły prasowe oraz prestiżowe stacje telewizyjne.

Nie po raz pierwszy uwagę mediów przykuwał… polski hydraulik. Postać ta zaistniała i zdobyła popularność dzięki francuskim politykom. To właśnie oni, aby przekonać społeczeństwo do swoich racji, wykreowali go na symbol taniej siły roboczej. Zrobili to na tyle skutecznie, że projekt europejskiej konstytucji został odrzucony nad Sekwaną.

Właśnie ten niekorzystny wizerunek postanowiła wykorzystać Polska Organizacja Turystyczna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja