Marketingowym sukcesem można nazwać kampanię promującą nasz kraj we Francji. Akcja przygotowana przez Polską Organizację Turystyczną miała ograniczyć się jedynie do Internetu. Oryginalny pomysł sprawił, że słynny już plakat pokazały znane tytuły prasowe oraz prestiżowe stacje telewizyjne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie po raz pierwszy uwagę mediów przykuwał… polski hydraulik. Postać ta zaistniała i zdobyła popularność dzięki francuskim politykom. To właśnie oni, aby przekonać społeczeństwo do swoich racji, wykreowali go na symbol taniej siły roboczej. Zrobili to na tyle skutecznie, że projekt europejskiej konstytucji został odrzucony nad Sekwaną.
Właśnie ten niekorzystny wizerunek postanowiła wykorzystać Polska Organizacja Turystyczna.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.