Humor nam dopisujeHumor nam dopisujeHumor nam dopisujeHumor nam dopisuje

Humor nam dopisuje

Humor nam dopisuje
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

„No i co pan mi tu napisał?”. Malarz i sprzedawca z salonu Plusa wpatrują się uważnie w monitor. Po chwili malarz niepewnym głosem duka – „ko-pyt-ko...”. Świetna kampania reklamowa dla... kabaretu.

Ostatnio reklamodawcy starają się nas zabawić. Fajerwerki humoru w reklamach nie są jednak w pełni bezpieczne. W końcu reklama nie ma bawić, a perswadować, używając wszelkich dostępnych środków. Byle skutecznie!

Humor jest dobrym przerywnikiem na rozładowanie napięcia, humor błyskotliwy lub absurdalny wskazuje na określoną grupę docelową, wyłączając wszystkich widzów, którzy nie są w stanie zrozumieć dowcipu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja