Hoop w nowy rokHoop w nowy rokHoop w nowy rokHoop w nowy rok

Hoop w nowy rok

Hoop w nowy rok
Patrycja Kaleta

Patrycja Kaleta

-

Patrycja Kaleta

Patrycja Kaleta

Producent Hoop Coli, zachęcony sukcesem świątecznej kampanii, dziękuje – już w nowym roku – internautom. Komu jeszcze powinien podziękować?

Mierząc się z organizacją świątecznej kampanii reklamowej Hoop Coli, pierwszej w historii tej marki, pomysłodawcy siłowali się w gruncie rzeczy z dwoma potężnymi przeciwnikami. Pierwszym była Coca-Cola – ze względu na podobieństwo produktów oraz na to, że wizerunek tej marki od lat budowany jest na pozytywnych skojarzeniach związanych z okresem świątecznym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się