Hip-hopowcy - PR-owcyHip-hopowcy - PR-owcyHip-hopowcy - PR-owcyHip-hopowcy - PR-owcy

Hip-hopowcy – PR-owcy

Hip-hopowcy - PR-owcy
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Najbardziej ekskluzywny polski raper TEDE na koncercie w Giżycku wyciągnął z torby butelkę Chopina i zaczął ciągnąć z gwinta. Karol Jackowski, rzecznik Polmosu produkującego tę wódkę dowiedział się o tym od swej córki i nawiązał z nim kontakt. W polskim hip-hopie drzemią spore możliwości promocyjne, i to nie tylko dla przemysłu fonograficznego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja