Happynomics i dziesięć przykazań marketingu na 2008 rokHappynomics i dziesięć przykazań marketingu na 2008 rokHappynomics i dziesięć przykazań marketingu na 2008 rokHappynomics i dziesięć przykazań marketingu na 2008 rok

Happynomics i dziesięć przykazań marketingu na 2008 rok

Happynomics i dziesięć przykazań marketingu na 2008 rok
Joanna Szumowska

Joanna Szumowska

-

Joanna Szumowska

Joanna Szumowska

Bigger, better, faster, more – ten tytuł dobrej, choć przebrzmiałej nieco płyty amerykańskiego zespołu 4 Non Blondes przestaje już być hasłem, które bezpośrednio przyświeca ogólnym trendom konsumenckim. Według analityków z Trendwatching.com nadchodzi czas happynomics – ekonomii dobrobytu i samorealizacji konsumenta. Zamiast podejmować ironiczną polemikę z happynomics jako kolejnym przykładem marketingowej nowomowy, warto przyjrzeć się inspirującym zjawiskom zaliczanym do tego trendu. Jego kierunki wyznacza poszukiwanie przyjemności i luksusu, zaufania, współdziałania, kreatywności czy samorealizacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja