Gwiazdy rodzą się na YouTubeGwiazdy rodzą się na YouTubeGwiazdy rodzą się na YouTubeGwiazdy rodzą się na YouTube

Gwiazdy rodzą się na YouTube

Gwiazdy rodzą się na YouTube
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Tay Zonday ma prawie 26 lat, a wygląda jak nastolatek. Być może to właśnie, w połączeniu z frapującym głosem i zabawnym zachowaniem, spowodowało wybuch jego popularności. Nagrana amatorsko piosenka „Chocolate Rain” stała się w połowie ubiegłego roku hitem YouTube. Obecnie Tay zdyskontował swój sukces, nagrywając sponsorowaną piosenkę – reklamę dla Dra Peppera oraz wziął udział w promocji przeglądarki Firefox.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się