Google wyjaśnia, czemu SEO i SEM muszą działać razemGoogle wyjaśnia, czemu SEO i SEM muszą działać razemGoogle wyjaśnia, czemu SEO i SEM muszą działać razemGoogle wyjaśnia, czemu SEO i SEM muszą działać razem

Google wyjaśnia, czemu SEO i SEM muszą działać razem

Google wyjaśnia, czemu SEO i SEM muszą działać razem
Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

-

Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

Kilka tygodni temu gigant z Mountain View wywołał burzę swoimi badaniami na temat zależności pomiędzy SEO i SEM. Okazało się, że organiczne pozycjonowanie ogromnie traci na znaczeniu, gdy nie jest skoordynowane z działaniami w obszarze marketingu w wyszukiwarce. Sprawcy tego zamieszania, Lizzy Van Alstine i David Chan postanowili wyjaśnić szczegóły swojego badania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja