Połowa respondentów międzynarodowego internetowego badania ACNielsen przypisuje globalizacji istotną rolę w poprawie ich warunków życia. Do największych sceptyków należą natomiast Europejczycy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ubrani w najnowsze kolekcje międzynarodowych marek, popijając colę z puszki surfujemy w jednej z kafejek internetowych w znanej sieci sklepów z kawą – ten widok nikogo dzisiaj nie dziwi. Niewielu też zastanawia fakt, że zawdzięczamy go globalizacji.
Według wyników międzynarodowego badania internetowego ACNielsen – Globar Online Consumer Survey – aż połowa respondentów na całym świecie przyznaje, że globalizacja ma pozytywny wpływ na ich życie, począwszy od ułatwionego dostępu do informacji i rozrywek, szerokiego dostępu do tych samych produktów i usług na całym świecie, aż po przełamanie barier kulturowych i większych możliwości rozwoju zawodowego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |