Globalizacja ułatwia nam życie? - Marketing przy Kawie
Globalizacja ułatwia nam życie?Globalizacja ułatwia nam życie?Globalizacja ułatwia nam życie?Globalizacja ułatwia nam życie?

Globalizacja ułatwia nam życie?

Globalizacja ułatwia nam życie?
Katarzyna Józefiak

Katarzyna Józefiak

-

Katarzyna Józefiak

Katarzyna Józefiak

Połowa respondentów międzynarodowego internetowego badania ACNielsen przypisuje globalizacji istotną rolę w poprawie ich warunków życia. Do największych sceptyków należą natomiast Europejczycy.

Ubrani w najnowsze kolekcje międzynarodowych marek, popijając colę z puszki surfujemy w jednej z kafejek internetowych w znanej sieci sklepów z kawą – ten widok nikogo dzisiaj nie dziwi. Niewielu też zastanawia fakt, że zawdzięczamy go globalizacji.

Według wyników międzynarodowego badania internetowego ACNielsen – Globar Online Consumer Survey – aż połowa respondentów na całym świecie przyznaje, że globalizacja ma pozytywny wpływ na ich życie, począwszy od ułatwionego dostępu do informacji i rozrywek, szerokiego dostępu do tych samych produktów i usług na całym świecie, aż po przełamanie barier kulturowych i większych możliwości rozwoju zawodowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to