Seks, humor i szok: to ogólna charakterystyka reklamy wykorzystującej elementy homoseksualne. Ponieważ te składniki w dużym stopniu wpływają na jej zauważalność, nie będzie niczym nowym stwierdzenie, że w Europie Zachodniej liczba takich reklam będzie wzrastać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Walczące kobiety, które zaczynają się całować, dwóch przystojniaków flirtujących ze sobą w barze, piękna kobieta, która okazuje się mężczyzną – te i wiele innych scen związanych z tematyką lesbijską i gejowską można obecnie oglądać w reklamie zachodnioeuropejskiej i amerykańskiej. Spoty te zwykle nie są adresowane do społeczności homoseksualnych, lecz do przeciętnego odbiorcy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.