Gadżet w kreacjiGadżet w kreacjiGadżet w kreacji
To ma być praktyczne, ciekawe, pożądane... (fot. alphaspirit /Fotolia)

Gadżet w kreacji

Gadżet w kreacji

Dorota Czechowska

-

prezes, MDA Promotion & MDA Gadget

Dorota Czechowska

prezes, MDA Promotion & MDA Gadget

Rafał Wojsznis

-

dyrektor kreatywny, MDA Promotion

Rafał Wojsznis

dyrektor kreatywny, MDA Promotion

Jeszcze do niedawna mówienie o gadżetach w branży reklamowej było passé. Nie kojarzyły się z kreacją, przynajmniej w Polsce. Obecnie można zaobserwować trend coraz częstszego wykorzystywania gadżetów nie tylko jako dodatku promocyjnego, ale wręcz głównego elementu całych kampanii.

Zaczęło się od „oszukiwania radaru”. Konsumenci są coraz bardziej świadomi działania reklamy i jej wpływu na dokonywane przez nich wybory. Wymusza to na marketerach opracowywanie komunikatów, które promowałyby produkt, ale w sposób jak najmniej inwazyjny.

Sposobem na to stało się oszukiwanie zmysłów. Metoda skuteczna i stwarzająca możliwość opracowania komunikatu podświadomego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się