Fenomen alfamamy - Marketing przy Kawie
Fenomen alfamamyFenomen alfamamyFenomen alfamamyFenomen alfamamy

Fenomen alfamamy

Fenomen alfamamy
Grzegorz Lewandowski

Grzegorz Lewandowski

-

Grzegorz Lewandowski

Grzegorz Lewandowski

Nintentdo, promując swą nową konsolę do gry – Wii, wyraźnie dąży do rozszerzenia spektrum klientów, zabiera się zatem za alfamamy. W ośmiu miastach USA firma zorganizowała bankiety dla tamtejszych matek – z wyśmienitym jedzeniem, muzyką, no i możliwością zagrania na Wii. Jednym z gości była Linda Perry z Yahoo, która – zafascynowana Wii – poleciła ją znajomym. Konsolę wartą 250 dolarów kupiło około 200 jej przyjaciół. Dzięki alfamamom Wii został najlepiej sprzedającym się systemem gier w USA w styczniu tego roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja