Niniejsza analiza przedstawia możliwość wykorzystania danych Acxiom w opisie zachowań związanych z korzystaniem z produktów ubezpieczeniowych. Analiza odwołuje się do systemu segmentacji konsumentów Personicx, dokonującego klasyfikacji na podstawie fazy cyklu życia rodziny, miejsca zamieszkania oraz poziomu dochodów. Powiązanie segmentacji Personicx z innymi danymi pozwala ukazać, w jaki sposób konsumpcja różnych produktów i usług wiąże się z miejscem zamieszkania konsumentów, a następnie wykorzystać tę wiedzę do optymalizacji komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |