Największe piłkarskie emocje w Polsce chyba niestety już opadły, ale przecież Euro 2012 wciąż trwa. Jak marki starają się pokazać, że są nieodłączną częścią piłkarskiego turnieju? W jaki sposób przekazywały i nadal przekazują to w swoich spotach?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dla marek dbałość o budowanie silnych skojarzeń z piłkarskimi emocjami jest niewątpliwie ważna – i przynosi skutki.
Jak pokazał „Monitoring reklamy na Euro 2012”, przeprowadzony przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jeszcze przed turniejem, 79% ankietowanych Polaków w wieku do 50 lat zapamiętało przynajmniej jedną markę, która w ciągu miesiąca poprzedzającego badanie reklamowała się, stosując odwołania do mistrzostw.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.