Euro 2012 w spotach telewizyjnych i internetowychEuro 2012 w spotach telewizyjnych i internetowychEuro 2012 w spotach telewizyjnych i internetowychEuro 2012 w spotach telewizyjnych i internetowych

Euro 2012 w spotach telewizyjnych i internetowych

Euro 2012 w spotach telewizyjnych i internetowych
Piotr Dzięcioł

Piotr Dzięcioł

-

Piotr Dzięcioł

Piotr Dzięcioł

Największe piłkarskie emocje w Polsce chyba niestety już opadły, ale przecież Euro 2012 wciąż trwa. Jak marki starają się pokazać, że są nieodłączną częścią piłkarskiego turnieju? W jaki sposób przekazywały i nadal przekazują to w swoich spotach?

Dla marek dbałość o budowanie silnych skojarzeń z piłkarskimi emocjami jest niewątpliwie ważna – i przynosi skutki.

Jak pokazał „Monitoring reklamy na Euro 2012”, przeprowadzony przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jeszcze przed turniejem, 79% ankietowanych Polaków w wieku do 50 lat zapamiętało przynajmniej jedną markę, która w ciągu miesiąca poprzedzającego badanie reklamowała się, stosując odwołania do mistrzostw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja