Po której stronie względem zdjęcia powinno znajdować się logo marki w reklamie? Jak długo odbiorca powinien patrzeć na reklamę w Internecie, by była ona skuteczna? Odpowiedzi na te pytania są szczególnie ważne teraz, gdy rosnącym nakładom na marketing online towarzyszy coraz powszechniejsza ślepota bannerowa.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ślepota bannerowa, czyli nieświadome ignorowanie na stronach internetowych elementów wyglądających jak reklamy, dotyczy już znacznej części użytkowników Sieci. Dane firmy comScore, zbierane w ostatnich latach z morderczo konkurencyjnego rynku USA wskazują, że niezauważalnych dla użytkowników stron pozostawało 30–50 proc. analizowanych reklam.
Najnowsze wyniki badania firmy Sticky Research wyglądają na jeszcze bardziej pesymistyczne.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.