Employer branding, żołnierzu!Employer branding, żołnierzu!Employer branding, żołnierzu!Employer branding, żołnierzu!

Employer branding, żołnierzu!

Employer branding, żołnierzu!
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Pierwsza w historii reklama polskich sił zbrojnych nie różni się od profesjonalnych spotów stosowanych przez armie całego świata. Co prawda można powiedzieć, że różnymi formami marketingu wojsko posługiwało się od prawie stu lat, jednak zmiany w funkcjonowaniu armii krajów uprzemysłowionych oraz ich roli w społeczeństwie sprawiają, że świadome wdrażanie działań marketingowych takich jak employer branding staje się koniecznością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja