W świecie wirtualnym wiele reguł przypomina te ze świata realnego. Fakt, że transakcji dokonujemy za pomocą narzędzi cyfrowych, nie zmienia istoty naszej ludzkiej natury. A nasza natura ciągle ma wiele wspólnego z tym, co działo się na sawannie kilka milionów lat temu, kiedy główną rolę odgrywały pierwotne instynkty i emocje.Nikt dokładnie nie wie, jak duże znaczenie w poszczególnych decyzjach zakupowych odgrywają emocje, ale cały szereg badań psychologii poznawczej i społecznej wskazuje, że jest to niezwykle istotny czynnik wpływający na nasze motywacje, postawy i zachowania.
Emocje nadają naszemu życiu koloryt, ale mają także do odegrania istotną rolę przy podejmowaniu decyzji: informują nas o tym, co dla nas dobre, a co złe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.