Użyteczność i perswazja w e-commerceUżyteczność i perswazja w e-commerceUżyteczność i perswazja w e-commerceUżyteczność i perswazja w e-commerce

Użyteczność i perswazja w e-commerce

Użyteczność i perswazja w e-commerce
Hubert Turaj

Hubert Turaj

-

UX director i współzałożyciel, EDISONDA

Hubert Turaj

Hubert Turaj

UX director i współzałożyciel
EDISONDA

Tworzy architekturę informacji i projektuje najrozmaitsze interfejsy: serwisy internetowe, systemy biznesowe, aplikacje mobilne czy przemysłowe. Fascynuje go interakcja w każdej formie – elektronicznej i tradycyjnej. A że z wykształcenia jest psychologiem, z zainteresowaniem obserwuje wszelkie przejawy zachowań w przestrzeni publicznej, próbując dociec, jak otoczenie, przedmioty i komunikaty wpływają na nasze codzienne decyzje. W związku z tym jest w pracy niemal cały czas. Wymyśla, projektuje, a potem testuje na ludziach to, co zostało zaprojektowane . Czasem nawet na dzieciach, które są najbardziej wymagającymi użytkownikami. Pracował między innymi dla takich firm, jak Autodesk, ABB, Bank BPH, BZ WBK, Energa, ENEA, Europejski Fundusz Inwestycyjny, Goodyear, ING, MEN, MRR, MSZ, Tauron, Warta, Vattenfall, Znak.

Szybkie i wygodne zakupy w domowym zaciszu, przy kubku ciepłej herbaty – to jedno z licznych udogodnień, jakimi cieszą się użytkownicy Internetu. Nie zmienia to jednak faktu, że i zakupy online miewają swoje słabe strony. Długi proces zakupu zniechęca podobnie jak niekończąca się kolejka w supermarkecie. Źle przygotowana etykieta przycisku „Zamów” zirytuje tak samo, jak kiepskie oznakowanie kasy gotówkowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się