Eksploatujmy, nie eksplorujmy – trendy w marketingu interaktywnym w opinii ekspertówEksploatujmy, nie eksplorujmy – trendy w marketingu interaktywnym w opinii ekspertówEksploatujmy, nie eksplorujmy – trendy w marketingu interaktywnym w opinii ekspertówEksploatujmy, nie eksplorujmy – trendy w marketingu interaktywnym w opinii ekspertów
Mierzyć zamiary podług sił (fot. violetkaipa/Fotolia)

Eksploatujmy, nie eksplorujmy – trendy w marketingu interaktywnym w opinii ekspertów

Eksploatujmy, nie eksplorujmy – trendy w marketingu interaktywnym w opinii ekspertów
redakcja

redakcja

-

Na jakie innowacje warto stawiać w marketingu, szczególnie internetowym? Jakie trendy warto śledzić w social media? Co sprawdzi się podczas kryzysu? Mówią o tym eksperci: Michał Wolniak (Heureka), Andrzej Garapich (PBI), Leszek Kurnicki (PKN Orlen), Michał Siejak (6ix WoMM) i Łukasz Misiukanis (Socializer).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja