Efekt Dove dla swoosha - Marketing przy Kawie
Efekt Dove dla swooshaEfekt Dove dla swooshaEfekt Dove dla swooshaEfekt Dove dla swoosha

Efekt Dove dla swoosha

Efekt Dove dla swoosha
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

„Nie jestem biegaczem. Nie znoszę omijać psich kup ani sapać jak ciężarny mors. Jak ktokolwiek może być od tego uzależniony? Bieganie jest do kitu!” Czy przyciężkawy, daleki od ideału facet może w ten sposób reklamować znaną na całym świecie i promującą zdrowy tryb życia firmę produkującą buty do biegania? Czemu nie? Skoro ta strategia udała się Dove, dlaczego nie miałaby udać się Nike?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja