Efekt Axe dla kobiet: AnarchiaEfekt Axe dla kobiet: AnarchiaEfekt Axe dla kobiet: AnarchiaEfekt Axe dla kobiet: Anarchia

Efekt Axe dla kobiet: Anarchia

Efekt Axe dla kobiet: Anarchia
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Przygoda dopiero się rozpoczyna. Dwa zapachy, przez przypadek uwolnione z buteleczek, sieją zamęt i anarchię. Jaki będzie świat po tym wydarzeniu? O to pyta swoich fanów Axe, zapraszając ich do współtworzenia komiksu. To element rozpoczętej w tym miesiącu kampanii Axe Anarchy. Kampanii nowego Axe dla kobiet.

Celem akcji jest nie tyle zaktywizowanie stałych klientów, co promocja nowego zapachu dla kobiet.

Dotąd marka kojarzona była z produktami przeznaczonymi wyłącznie dla mężczyzn. Opatrzone nią zapachy reklamowano konsekwentnie jako afrodyzjaki działające niezawodnie na każdą kobietę, bez względu na powierzchowność młodzieńca. 

Najlepiej sprzedający się dezodorant koncernu Unilever teraz jednak będzie miał również wersję dla kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja