Przygoda dopiero się rozpoczyna. Dwa zapachy, przez przypadek uwolnione z buteleczek, sieją zamęt i anarchię. Jaki będzie świat po tym wydarzeniu? O to pyta swoich fanów Axe, zapraszając ich do współtworzenia komiksu. To element rozpoczętej w tym miesiącu kampanii Axe Anarchy. Kampanii nowego Axe dla kobiet.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Celem akcji jest nie tyle zaktywizowanie stałych klientów, co promocja nowego zapachu dla kobiet.
Dotąd marka kojarzona była z produktami przeznaczonymi wyłącznie dla mężczyzn. Opatrzone nią zapachy reklamowano konsekwentnie jako afrodyzjaki działające niezawodnie na każdą kobietę, bez względu na powierzchowność młodzieńca.
Najlepiej sprzedający się dezodorant koncernu Unilever teraz jednak będzie miał również wersję dla kobiet.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.