eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientóweCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientóweCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientóweCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów

eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów

eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

-

Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu (eCRM) dzięki rozwojowi technologii, a przede wszystkim coraz szerszej działalności firm w Sieci, nabiera całkiem nowej jakości. Staje się bardzo skutecznym narzędziem w walce o pozyskanie lojalności klienta. Lojalność jest tym elementem gry rynkowej, który w obecnych czasach jest podstawą skutecznego działania w e-biznesie, ponieważ gwarantuje nie tylko sprzedaż towaru czy usługi, ale stałość relacji sprzedawca–klient.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja