Eckhaus Latta. Tabu przekroczone, korzyści dla marki – brakEckhaus Latta. Tabu przekroczone, korzyści dla marki – brakEckhaus Latta. Tabu przekroczone, korzyści dla marki – brakEckhaus Latta. Tabu przekroczone, korzyści dla marki – brak
Szokowanie na Instagramie (fot. Eckhaus Latta)

Eckhaus Latta. Tabu przekroczone, korzyści dla marki – brak

Eckhaus Latta. Tabu przekroczone, korzyści dla marki – brak
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Amerykańska marka odzieżowa Eckhaus Latta postanowiła iść na całość – w swojej kampanii pokazała pary uprawiające seks. Reklama wzbudziła pewien rozgłos, ale nie był to aż taki szum, na jaki liczyli jej pomysłodawcy. Wszystko dlatego, że pornografia niemal weszła do mainstreamu. Podobnych kampanii było już kilka, a samo hasło „sex sells” jest uproszczeniem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się