Branża porno chce być bliżej mainstreamuBranża porno chce być bliżej mainstreamuBranża porno chce być bliżej mainstreamuBranża porno chce być bliżej mainstreamu
Taka jest nasza ojczyzna – twierdzi hiszpańska aktorka porno (fot. kadr z reklamy)

Branża porno chce być bliżej mainstreamu

Branża porno chce być bliżej mainstreamu
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Niemal 3 mln wyświetleń w niecały tydzień – tyle razy odtworzono reklamę tegorocznego Salon Erotico de Barcelona Apricots. To targi m.in. erotycznych gadżetów i produkcji filmowych. Czy elementem poruszającym widzów była sama tematyka, czy fakt, że w spocie wystąpiła Amarna Miller, aktorka porno? Okazuje się, że żaden z tych czynników nie był decydujący.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się