Pornhub walczy z kulturowym tabuPornhub walczy z kulturowym tabuPornhub walczy z kulturowym tabuPornhub walczy z kulturowym tabu
Wszyscy to robicie, więc czego się wstydzicie? – prowokuje PornHub (fot. pornhubcampaign.tumblr.com)

Pornhub walczy z kulturowym tabu

Pornhub walczy z kulturowym tabu
Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wielu przedstawicieli branży pornograficznej zabiega o to, by przestała ona być tematem tabu. Najgłośniejszą tego rodzaju publiczną kampanię, jaką możemy obecnie obserwować, prowadzi serwis Pornhub. Stara się przedstawić swój produkt jako powszechną formę rozrywki, godną tradycyjnej reklamy.

Internetowa branża pornograficzna uchodzi za forpocztę rozwoju technologicznego (streaming, płatności online) oraz potęgę reklamy efektywnościowej i SEO. Jeśli brać poważnie obecne działania serwisu Pornhub, to jednak nie wystarcza. Dowodzą one, że mimo zaangażowania w marketing internetowy serwis usiłuje zbudować wyrazistą markę i wziąć udział w procesie przenoszenia pornografii do mainstreamu kultury masowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się