E-commerce sektorem B2B stoi - Marketing przy Kawie
E-commerce sektorem B2B stoiE-commerce sektorem B2B stoiE-commerce sektorem B2B stoiE-commerce sektorem B2B stoi

E-commerce sektorem B2B stoi

E-commerce sektorem B2B stoi
Katarzyna Czyrnek

Katarzyna Czyrnek

-

Katarzyna Czyrnek

Katarzyna Czyrnek

Automatyzacja transakcji w segmencie B2B ma ogromny potencjał. Transakcje te stanowią kilka procent ogółu dokonywanych on-line, jednak wartość wymiany handlowej prowadzonej w tym segmencie to ponad 100 mld złotych. Ma on potencjał, by niemal dziesięciokrotnie przewyższyć wartością sektor B2C. Czym są platformy B2B, jakie mają przewagi nad tradycyjnym budowaniem relacji w tym sektorze oraz jakie budzą obawy?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja