Dzieci kichają inaczej – studium przypadku Kichacze.plDzieci kichają inaczej – studium przypadku Kichacze.plDzieci kichają inaczej – studium przypadku Kichacze.plDzieci kichają inaczej – studium przypadku Kichacze.pl

Dzieci kichają inaczej – studium przypadku Kichacze.pl

Dzieci kichają inaczej – studium przypadku Kichacze.pl
Media Vision

Media Vision

-

Media Vision

Media Vision

Serwis internetowy poświęcony alergiom i profilaktyce antyalergicznej, a skierowany do dzieci i młodzieży... Czy to się może udać? Case study przedstawia agencja Media Vision, realizator serwisu Kichacze.pl.

Celem uruchomienia serwisu internetowego dla alergików Kichacze.pl jest zbudowanie długofalowego programu edukacyjnego dla młodzieży w wieku 10–13 lat oraz 14–24 lata. Treści udostępniane zarejestrowanym użytkownikom będą dostosowane do ich wieku. Program dotyczy edukacji w zakresie schorzeń alergicznych, kataru siennego oraz metod leczenia i zwalczania tych dolegliwości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja