Dwie pieczenie na wirtualnym ogniu - Marketing przy Kawie
Dwie pieczenie na wirtualnym ogniuDwie pieczenie na wirtualnym ogniuDwie pieczenie na wirtualnym ogniuDwie pieczenie na wirtualnym ogniu

Dwie pieczenie na wirtualnym ogniu

Dwie pieczenie na wirtualnym ogniu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jak zachęcić internautów do regularnych i częstych wizyt na stronie oraz jednocześnie zadbać o poprawę jakości edytorskiej serwisu? To proste: zorganizować konkurs z atrakcyjnymi nagrodami na wyszukiwanie literówek.

Sposób bardzo prosty a jednocześnie świetnie wpływający na wizerunek serwisu. Oczywiście możliwy do zastosowania jedynie w serwisach już w jakiś sposób podtrzymujących komunikację z czytelnikami oraz nie traktujących siebie zbyt serio. Z pewnością poważny serwis korporacyjny nie powinien proponować tego rodzaju konkursów. Strona, która nie jest zbyt często aktualizowana, także nie stanowi dla nich dobrego miejsca.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja