Udowodniono, że jeśli modelka ma powiększone źrenice, reklamowany przez nią produkt spotyka się z lepszą oceną. Co jeszcze można powiększyć? Może biust, pośladki? Nawet jeśli nie spowoduje to bezpośredniego wpływu na ocenę produktu, wrażenia mogą być niezapomniane. Szczególnie jeśli powiększaniu podda się osobę sławną.Jak podaje telewizja Sky News, aktorka Scarlett Johansson o mało nie spowodowała wypadku samochodowego, gdy zobaczyła siebie z cyfrowo powiększonym biustem na ogromnym plakacie promującym film „The Island”.
Z kolei Kelly Clarkson, aktorce grającej jedną z tytułowych ról w filmie „From Justin to Kelly”, powiększono na plakacie pupę, zdaniem żądnego reklamy producenta widocznie nie dość krągłą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.