Duży cyfrowy biust i krągła cyfrowa pupaDuży cyfrowy biust i krągła cyfrowa pupaDuży cyfrowy biust i krągła cyfrowa pupaDuży cyfrowy biust i krągła cyfrowa pupa

Duży cyfrowy biust i krągła cyfrowa pupa

Duży cyfrowy biust i krągła cyfrowa pupa
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Udowodniono, że jeśli modelka ma powiększone źrenice, reklamowany przez nią produkt spotyka się z lepszą oceną. Co jeszcze można powiększyć? Może biust, pośladki? Nawet jeśli nie spowoduje to bezpośredniego wpływu na ocenę produktu, wrażenia mogą być niezapomniane. Szczególnie jeśli powiększaniu podda się osobę sławną.

Jak podaje telewizja Sky News, aktorka Scarlett Johansson o mało nie spowodowała wypadku samochodowego, gdy zobaczyła siebie z cyfrowo powiększonym biustem na ogromnym plakacie promującym film „The Island”.

Z kolei Kelly Clarkson, aktorce grającej jedną z tytułowych ról w filmie „From Justin to Kelly”, powiększono na plakacie pupę, zdaniem żądnego reklamy producenta widocznie nie dość krągłą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja