Druk online – wygoda i ogromne możliwościDruk online – wygoda i ogromne możliwościDruk online – wygoda i ogromne możliwościDruk online – wygoda i ogromne możliwości
(fot. Chroma.pl)

Druk online – wygoda i ogromne możliwości

Druk online – wygoda i ogromne możliwości
Chroma.pl

Chroma.pl

-

×

Obecnie możesz przeczytać

1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter

aby otrzymać dostęp do 4915 artykułów

Masz już konto?
Zaloguj się
Zakupy przez Internet stały się codziennością. Internauci zamawiają dla siebie sprzęt elektroniczny, książki czy muzykę. Firmy realizują online zakupy do biur, zamawiają tłumaczenia, korzystają z księgowości internetowej. A co z firmowymi drukami: wizytówkami, plakatami, gadżetami reklamowymi?

Jeszcze do niedawna większość z nas dość sceptycznie podchodziła do zakupów online. W 2009 roku tylko co piąty internauta w Polsce decydował się na kupowanie przez Internet – wynika z badań Eurostatu. Od tego czasu liczba osób, które regularnie robią zakupy w sklepach internetowych, dynamicznie rośnie. Najnowsze dane Eurostatu wskazują, że online kupuje już 42% internautów.

Najczęściej przez Internet kupujemy sprzęt elektroniczny, odzież i książki. Zdarza się też, że zamawiamy bilety, rezerwujemy noclegi czy usługi transportowe. Prywatnie nie boimy się już kupować w Sieci. Także firmy zaopatrują się w materiały biurowe tą drogą, korzystają z usług internetowych biur tłumaczeń czy księgowości. Na podobnej zasadzie warto korzystać również z druku online.

Nie tylko proste zamówienia

„Tania, szybka i realizuje proste zamówienia” – to najczęstsza odpowiedź na pytanie, jaka jest drukarnia online. Zgodnie z powszechną opinią użytkowników drukarnie internetowe służą do realizacji nieskomplikowanych, typowych zleceń. Czy tak jest faktycznie?

W drukarni internetowej Chroma.pl można wydrukować wszystko. Od wizytówek, ulotek i folderów, przez nietypowe materiały reklamowe, aż po fototapety i druk wielkoformatowy. Na nadrukach na gadżetach reklamowych kończąc.

Wszystko można skonfigurować

Chroma.pl daje nieograniczone możliwości konfiguracji produktów. Można tu zamówić ponad 70 tys. wariantów wizytówek. Od klasycznych, popularnych formatów, po te najnowocześniejsze z wbudowaną technologią NFC.

Klienci mogą wybierać wśród ponad 100 tys. konfiguracji plakatów i 40 tys. ulotek. Drukarnia oferuje też szeroki wybór uszlachetnień, w tym dostępne tylko w Chroma.pl złocenia, srebrzenia i lakier UV3D nakładane w procesie druku.

Jednym z podstawowych kryteriów oceny drukarni jest jakość uzyskanych materiałów. Nowoczesne zaplecze produkcyjne to podstawa, by drukować na odpowiednim poziomie.

Chroma.pl to park maszynowy o powierzchni 15 tys. m2, prawie 300 pracowników, 8 zaawansowanych technologicznie urządzeń drukujących w formacie B1 i rozbudowana introligatornia. Duża drukarnia internetowa daje gwarancję wysokiej jakości wydruku i szybkiej realizacji zlecenia.

Pełna kontrola jakości

„Nie porozmawiam, nie zadzwonię, nie pojadę” – mówią najczęściej sceptycy druku online. Gdy jednak liczy się czas i wygoda, a wszystkie dokumenty można przesłać elektronicznie, druk online to najlepszy wybór.

W dużej drukarni online automatyzacja procesu produkcyjnego i pełny monitoring jego realizacji zapewniają klientom poczucie bezpieczeństwa. System automatycznie skontroluje przesłany materiał i w razie konieczności zgłosi błąd, zanim rozpocznie realizację zamówienia.

Autorskie rozwiązanie Chroma.pl wgrywania plików 3D pozwala sprawdzić jeszcze przed potwierdzeniem zlecenia, jak wydruk będzie wyglądał w rzeczywistości. Swoje zlecenie można kontrolować, począwszy od przygotowania i akceptacji projektów do druku, aż do dostawy door-to-door.

W razie zastrzeżeń drukarnia jest gotowa ponownie zrealizować zamówienie. Dowodem na wysoką jakość obsługi klienta są opinie o Chroma.pl w Trusted Shops. Ponad 2 tys. bardzo dobrych ocen jest dowodem, że drukarnia internetowa realizuje zamówienia na najwyższym poziomie.

Drukarnie online w przyszłości

Globalnie w ciągu ostatnich dwóch lat liczba zamówień druku przez Internet wzrosła o 59%. Taki trend to norma dla całego rynku światowego.

Badanie KPMG pokazuje, że e-commerce na rynku poligraficznym sprawdza się również w Polsce i wszystko wskazuje na to, że będzie dynamicznie się rozwijał. Klienci kupują coraz więcej wydruków online. Wzrosła wydajność i liczba zamówień drogą elektroniczną, jak pokazuje raport KPMG („Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, edycja 2016).

Drukarnie online rosną w siłę i to one będą rządzić na rynku poligraficznym w najbliższej przyszłości.