Dotrzeć do celu - Marketing przy Kawie
Dotrzeć do celuDotrzeć do celuDotrzeć do celuDotrzeć do celu

Dotrzeć do celu

Dotrzeć do celu
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Idea BTL zdobywa sobie coraz szersze uznanie w świecie działań politycznych. I nie chodzi tu tylko o kwestie popularnych od lat ulotek wyborczych. Te akurat, choć są sztandarowym przykładem działań BTL, nie zawsze skierowane są do ściśle dobranej grupy osób, ale bywają rozrzucane dosłownie w każdym możliwym miejscu. Poza ulotkami istnieje jeszcze cały szereg możliwych rozwiązań, które pozwolą kandydatom na przekazanie swych apeli konkretnym „klientom politycznym”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja