„Jeśli przegapisz nasze okazje, będą cię prześladować” – te słowa, padające w reklamie z ust zmarłej dziewczynki oraz zombie czyhającego na mężczyznę w mglistym lesie, wzbudziły nie tylko niepokój widzów, ale także zainteresowanie ASA.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po fali oburzenia, jaka przeszła po emisji reklam telefonii komórkowej Phones 4U w brytyjskiej telewizji jesienią 2011 r., Advertising Standards Authority wszczęła dochodzenie mające dać odpowiedź na pytanie o to, czy spoty tego operatora nie były zbyt straszne.
Wspomniane reklamy są bardzo udanymi stylizacjami na nowoczesne filmy grozy. Filmowe nawiązania już od jakiegoś czasu upodobali sobie operatorzy telefonii w wielu krajach – tu jednak nastrój horroru udało się utrzymać aż nadto dobrze.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.