Dołącz do naszej sieci, bo ONI nie dadzą ci spokoju - Marketing przy Kawie
Dołącz do naszej sieci, bo ONI nie dadzą ci spokojuDołącz do naszej sieci, bo ONI nie dadzą ci spokojuDołącz do naszej sieci, bo ONI nie dadzą ci spokojuDołącz do naszej sieci, bo ONI nie dadzą ci spokoju

Dołącz do naszej sieci, bo ONI nie dadzą ci spokoju

Dołącz do naszej sieci, bo ONI nie dadzą ci spokoju
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

„Jeśli przegapisz nasze okazje, będą cię prześladować” – te słowa, padające w reklamie z ust zmarłej dziewczynki oraz zombie czyhającego na mężczyznę w mglistym lesie, wzbudziły nie tylko niepokój widzów, ale także zainteresowanie ASA.

Po fali oburzenia, jaka przeszła po emisji reklam telefonii komórkowej Phones 4U w brytyjskiej telewizji jesienią 2011 r., Advertising Standards Authority wszczęła dochodzenie mające dać odpowiedź na pytanie o to, czy spoty tego operatora nie były zbyt straszne.

Wspomniane reklamy są bardzo udanymi stylizacjami na nowoczesne filmy grozy. Filmowe nawiązania już od jakiegoś czasu upodobali sobie operatorzy telefonii w wielu krajach – tu jednak nastrój horroru udało się utrzymać aż nadto dobrze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja