Dodge zmienia samochody na zawszeDodge zmienia samochody na zawszeDodge zmienia samochody na zawszeDodge zmienia samochody na zawsze

Dodge zmienia samochody na zawsze

Dodge zmienia samochody na zawsze
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Jak powstaje samochód, który będzie absolutnie wyjątkowy? Proces ten został brawurowo nakreślony w półtoraminutowym filmie przygotowanym przez agencję Wieden+Kennedy. Kampania skierowana do młodych i kreatywnych sprawnie wykorzystuje opowieść o twórczości, zapraszając odbiorców do współpracy w ich własnym środowisku.

Ta sama agencja, która przygotowała dla Chryslera (właściciela marki Dodge) przejmujące reklamy na Super Bowl w 2011 i 2012 r. (odpowiednio: z Eminemem i Clintem Eastwoodem), tym razem podjęła się zadania wprowadzenia na rynek małego, kompaktowego samochodu, jakiego od kilku już lat nie było w portfolio marki.

Musiała zmierzyć się z konkurencją takich m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja