Copywriting a content marketing. Co mają ze sobą wspólnego, a czym się różnią?Copywriting a content marketing. Co mają ze sobą wspólnego, a czym się różnią?Copywriting a content marketing. Co mają ze sobą wspólnego, a czym się różnią?Copywriting a content marketing. Co mają ze sobą wspólnego, a czym się różnią?
Ty i ja tworzymy treści dla marek. Czy w praktyce zajmujemy się tym samym? (fot. Pixabay)

Copywriting a content marketing. Co mają ze sobą wspólnego, a czym się różnią?

Copywriting a content marketing. Co mają ze sobą wspólnego, a czym się różnią?
Jadwiga Dabińska

Jadwiga Dabińska

-

SEO copywriter, Empressia

Jadwiga Dabińska

Jadwiga Dabińska

SEO copywriter
Empressia

Copywriterka z dziennikarskim wykształceniem. Od 2013 r. rozwija umiejętności i zdobywa doświadczenie w marketingu. Interesuje się psychologicznymi aspektami reklamy i komunikacją społeczną.

W marketingu internetowym nie ma zaklęć, dzięki którym wyniki biznesowe szybują w górę. A jednak dzięki połączeniu copywritingu, content marketingu i SEO dzieje się słowno-obrazowo-sprzedażowa magia. Oczywiście każda marka chciałaby poznać jej sekrety. Najpierw jednak warto dowiedzieć się, czym różnią się od siebie poszczególne odmiany tworzenia treści przydatnych dla marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się