Do silnej marki przez emocje i spełnianie obietnic. To wciąż jedyna drogaDo silnej marki przez emocje i spełnianie obietnic. To wciąż jedyna drogaDo silnej marki przez emocje i spełnianie obietnic. To wciąż jedyna drogaDo silnej marki przez emocje i spełnianie obietnic. To wciąż jedyna droga

Do silnej marki przez emocje i spełnianie obietnic. To wciąż jedyna droga

Do silnej marki przez emocje i spełnianie obietnic. To wciąż jedyna droga
Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

-

CEO (customer experience officer), Executive-Conversation

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

CEO (customer experience officer)
Executive-Conversation

Silna marka to przede wszystkim marka dochodowa. Jest to także marka, która ma potencjał i się rozwija. Marka, pod którą z czasem można zacząć sprzedawać nowe produkty czy usługi, ciesząc się korzystnym efektem aureoli. Jak zbudować taką markę? Zacząć od fundamentów: dobrego przywództwa wewnątrz firmy, satysfakcji pracowników i przeżyć klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja