Zaraz po pierwszym listopada w głowach marketingowców rodzi się pomysł na wypuszczenie mailingu pełnego świątecznych życzeń. Wtórują temu firmy z branży e-mail marketingu, prześcigając się w pomysłach na najlepszy mailing świąteczny. Pojawia się jednak pytanie: czy powinniśmy go wysyłać?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pierwsza myśl – jasne, że tak! Przecież Boże Narodzenie budzi same pozytywne skojarzenia i miło jest dostać życzenia! Ale czy zawsze, od każdego i w każdej formie? Poddajemy pod rozwagę kilka punktów studzących świąteczno-marketingową gorączkę.
1. Być może tylko 29% ogółu społeczeństwa to regularnie praktykujący katolicy
Zacznijmy od zastanowienia się, ile osób z naszej bazy adresowej faktycznie wierzy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.