Dla każdego, dla wszystkich, a jednak inteligentnieDla każdego, dla wszystkich, a jednak inteligentnieDla każdego, dla wszystkich, a jednak inteligentnieDla każdego, dla wszystkich, a jednak inteligentnie

Dla każdego, dla wszystkich, a jednak inteligentnie

Dla każdego, dla wszystkich, a jednak inteligentnie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Mówi się, że jak coś jest przeznaczone dla każdego, to w gruncie rzeczy nikomu nie pasuje (o czym na przykład mogą się przekonać firmy, gdy zakupią jakieś wysoce uniwersalne rozwiązanie informatyczne). Owo powiedzenie w przypadku niedawnej kampanii reklamowej Coca-Coli po prostu nie sprawdziła się, a to z uwagi na sam produkt, którego rynek docelowy jest tak rozległy, jak siła amerykańskiej popkultury lub zasięg pax americana.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja