Dior – nowe oblicze luksusuDior – nowe oblicze luksusuDior – nowe oblicze luksusuDior – nowe oblicze luksusu

Dior – nowe oblicze luksusu

Dior – nowe oblicze luksusu
Joanna Pachciarz

Joanna Pachciarz

-

Joanna Pachciarz

Joanna Pachciarz

Stworzenie dobrej, świeżej, kuszącej, a jednocześnie prowokującej reklamy perfum nie jest wcale łatwym zadaniem. Często powtarzają się te same pomysły, zapewniające co prawda doznania estetyczne, ale nie wnoszące nic nowego i niekoniecznie trafiające do konsumenta – czego przykładem może być niedawna reklama perfum Lancôme Hypnose.

Producenci uciekają się do różnych rozwiązań. Można połączyć kampanię reklamową perfum z innym wydarzeniem kulturalno-marketingowym, tak jak zrobił to Armani, lansując kobiecą wersję zapachu Armani Code tuż przed premierą filmu „Kod da Vinci” w Cannes.

Spot wykorzystujący obraz femme fatale, podkreślający tajemniczość relacji kobiety i mężczyzny, z dużym napisem „Armani Code” na dole, nie mógł nie kojarzyć się z plakatami reklamującymi film.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja