Digital signage w budżetach marketingowych - Marketing przy Kawie
Digital signage w budżetach marketingowychDigital signage w budżetach marketingowychDigital signage w budżetach marketingowychDigital signage w budżetach marketingowych

Digital signage w budżetach marketingowych

Digital signage w budżetach marketingowych
Tomasz Rzeźnik

Tomasz Rzeźnik

-

Tomasz Rzeźnik

Tomasz Rzeźnik

Konsumenci coraz więcej czasu spędzają poza domem. Wobec zmian w trybie ich życia – coraz częściej stosowanym nośnikiem reklamy staje się digital signage, oddziałujący na klienta bezpośrednio w miejscu zakupu. Wchodzenie nowego medium na stałe w media plany odnotowała w swym raporcie z 2008 r. firma CR Media Consulting, prognozując, że udział DS w torcie reklamowym wyniesie ponad 2% w 2012 roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja