Diesel XXX, czyli parno i duszno - Marketing przy Kawie
Diesel XXX, czyli parno i dusznoDiesel XXX, czyli parno i dusznoDiesel XXX, czyli parno i dusznoDiesel XXX, czyli parno i duszno

Diesel XXX, czyli parno i duszno

Diesel XXX, czyli parno i duszno
Łukasz Kobylarz

Łukasz Kobylarz

-

Łukasz Kobylarz

Łukasz Kobylarz

Dosadnie, ale bez naturalistycznych szczegółów. W budzącym w niektórych nostalgię, słodkim stylu lat osiemdziesiątych. Trochę zabawnie (?), a trochę jednak rozpustnie. W nastroju radosnej, animowanej (częściowo) orgietki – tak Diesel zaprasza gości z całego świata, choć akurat nie z Polski, na swój jubileusz. Już w najbliższą sobotę.

Według Tomasza Szlendaka, autora książki „Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety?”, cielesność w przekazach reklamowych przestała być tematem tabu, a upowszechnienie nagości doprowadziło już dawno do przesycenia odbiorcy, który nie zwraca dziś na nią uwagi. Dlatego współczesne kampanie coraz częściej eksponują ten temat niedosłownie i niebezpośrednio.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja